fbpx

RIARDO,DI PIETRANTONIO SCRIVE UNA POESIA SULLA SACRA FAMIGLIA. E’ GIA UN SUCCESSO

ASCOLTA L'ARTICOLO
Alessandro Bonafiglia|Riardo. Ieri mattina, la riardese Carmela Di Pietrantonio, nota a tutti come Carmelina, ha pubblicato sul suo profilo facebook una sua nuova poesia intitolata ”A famiglia re na vota” in occasione della festività della Sacra Famiglia. Ecco la poesia che è stata già apprezzata da numerosissime persone :
”Cumm’è bella a famiglia, numerosa re na vota, tutt’attuorn’ a tavulella, a mangià, a rire, a chiacchierà e a pazzià. Nun ce stava tant’ arrobba, ma ce stava tant’ammore e tanta pace n’dà gliu core. Mammà mia me raccuntava: “Che cu nu piattu re pulenta, ce mangiava tanta gente e se steva chiù cuntienti” . E le sere relle feste natalizie, che delizzia!!! E famiglie numerose re na vota, se riunivano n’dà na stanza picculella, chi assettatu pe terra, chi n’copp’ a na siggiulella, chi n’copp’ a nu scannetiegliu… a stanza se ingeva e tutti cauri stevenu. Roppu recitatu assieme gliu rusariu tutti cauri cauri, vicini agliu caminu se mangiavanu i taragliucci, e castagne, i struffuli e le ficu secche cu lu vinu. Se pazziava e se rireva fin’ alla matina! Pò pe turn’ alla casa nu tizzone riù caminu p’illuminà la via. Mò cu tanta razzia’ e’ Diu, nun se parla e nun se rire, so scuntienti tutti quanti ce sta sulu gnicutaria. Vonnu esse megli’ è natu e la troppa gelusia li fa vive ra rannati. I valori sò spariti, n’ce se uarda mancu facci, si si mamma, si si padre, si si sore o si si frate. Cumm’è bella a famiglia re na vota n’cera niente e c’era tuttu, tuttu bellu e niente bruttu. I’ criaturi c’ aspettaven’ a Befana p’avè na bambulella o nu bellu cavallucciu. Mò a Befana è tutt’i iorni, stì criaturi tennu tuttu… e re nient’ annu bisognu. Me piacesse tantu verè senza lamienti, tutti felici e cuntienti. Ascutate a me, la vita sulu una è… accuntentammuce re chell’ chiù Signore tutt’i iorni ce rà, pecchè puoi fà salti murtali ma la vita nun la puoi cagnà”. 
Di Pietrantonio ha voluto scrivere questa poesia per ricordare a tutti la famiglia di una volta e in questo caso è possibile immergersi nel mondo dei ricordi e della nostalgia.
About Redazione (14465 Articles)
Redazione di Casertasera.it Email: redazione@casertasera.it

Rispondi

%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: